niedziela, 6 października 2013

Chorwacja - czarter jachtów

Chorwacja to niezwykły kraj, który kilka miesięcy temu stał się członkiem UE. To niewątpliwie sprawia, że zasadniczo mówimy w tym momencie o jeszcze przyjaźniejszym miejscu - w końcu odpada wiele formalności. Kiedy planujemy powiedzmy kupić dom w Chorwacji, bez cienia wątpliwości mamy dużo więcej spokoju, nie musimy użerać się z biurokracją. Jednak do rzeczy: gdzie poszukiwać czarteru Chorwacja, który cechuje się choćby tym, że raczej nie zapłacimy wiele pieniędzy, ale i tak będziemy mieli możliwość niezwykle spędzić czas na morzu? Ogromne luksusy są zbędne, ale jakby nie patrzeć warto wyczarterować ten jacht, który jest porządny...

Cóż, chociaż osobiście nie mam uprawnień, to dwa lata temu wynajmowałem z własnymi znajomymi jacht w malowniczym Dubrowniku. Jak odnalazłem taki czarter jachtów w Chorwacji, który chociaż tak naprawdę tani, to jednak spowodował, że czułem się jak niemalże milioner? Znalazłem namiary na odpowiednią firmę trudniącą się wykonywaniem usług mających związek z czarterami oczywiście w sieci. Na spokojnie zaznajomiłem się z chorwackimi ofertami, więc byłem całkowicie przygotowany do wszystkiego. Zapewne w następne lato ponownie odwiedzę Chorwację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz